Vrácení zboží

Moje objednávka nesplnila mé očekávání. Co s tím?

Je nám líto, že produkt (y) neodpovídá vašim očekáváním. Objednávku můžete vrátit bez udání důvodu, pokud tak učiníte do 14 dnů. Kontaktujte  nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře nebo volejte +420 491 009 191.

Mám právo na odstoupení od smlouvy?

Obecně platí, že na všechny produkty, které nakupujete online, se vztahuje lhůta 14 dnů po obdržení produktů, ve kterých můžete od nákupu odstoupit. Náklady na vrácení zboží platí zákazník.

Jak mohu vrátit svoje zboží?

Děláme vše, co je v našich silách, abychom dodali naši slíbenou kvalitu. Pokud produkty neodpovídají svou kvalitou našemu slíbenému standardu, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Náhradu nabízíme ve formě nového produktu nebo vrácením vašich peněz.

U položek, které lze vrátit, obdržíte adresu. Vezměte prosím na vědomí, že jste odpovědní za vrácení zboží v původním stavu a balení. Zákazník hradí náklady na vrácení zboží, pokud Vám nebyl nedopatřením doručen jiný produkt nebo pokud nebyl poškozen. Jakmile se nám vrátí zboží zpět, budou vám připsány peníze.

Tip: uschovejte si fakturu, dokud neobdržíte peníze zpět.
Důležité: zboží by mělo být vráceno do 14 dnů.

Musím něco platit, když vracím zboží?

Toto se liší případ od případu. Například, pokud bude zboží poškozeno, když otevřete balík, nahradíme vám i náklady na vrácení zpět. 

Má Bakker.com službu, která vyzvedne balíček na vrácení?

Zboží není možné se vrátit pomocí pick-up služby. Můžete nám poslat e-mail o zaslání zpět jednoho nebo více produktů. Poté vám pošleme naši adresu (zejména pro vrácení) a balíček odešlete z nejbližší pobočky České Pošty.

Užitečné informace: v některých případech není nutné rostlinu vrátit. Proto vždy zaregistrujte vrácení svého zboží prostřednictvím našeho kontaktního formuláře a dostanete odpověď co nejdříve.

Jaká je adresa pro vrácení balíčku u Bakker.com?

Jakmile je vrácení zaregistrováno prostřednictvím kontaktního formuláře, obdržíte naši zpáteční adresu. Neposílejte prosím výrobky do naší centrály v Lisse. Zde nebudou zpracovány.

Mohu zrušit své oznámení o návratu?

Vždy můžete změnit názor. Odpovězte na přijatý e-mail a tím je možné vrácení zrušit. Pokud platba ještě nebyla provedena, očekává se, že zaplatíte v daném období.

Jak zjistím, zda byl vrácený produkt vpořádku doručen?

Jakmile bude vrácení zpracováno, obdržíte e-mailem potvrzení.

Vrátil/a jsem zboží ze své objednávky, ale neobdržel/a jsem žádnou odpověď. Co mám dělat?

Proces vrácení trvá nějakou dobu. Jakmile vrácení zpracujeme,  obdržíte e-mailem potvrzení. Pokud jste tento e-mail ještě neobdrželi, zkontrolujte složku se spamem. Pokud potvrzovací e-mail nenajdete ani í ve složce se spamem, pošlete nám zprávu prostřednictvím kontaktního formuláře.

Za jak dlouho obdržím peníze od odeslání zboží zpět?

Jakmile jste byli informováni o zpracování vrácení e-mailem a obdrželi jsme Vaše potřebné údaje pro vrácení peněz, obdržíte je do 10 dnů.
Náš tip: uschovejte si své potvrzení o vrácení, dokud neobdržíte své peníze.

Jak mohu odeslat svůj IBAN?

Své peníze obdržíte obyvkle stejným způsobem, kterým jste platili. Pokud jste platili platební kartou, budeme potřebovat
váš IBAN, abychom mohli peníze vrátit. Abychom celý proces urychlili, pošlete nám svůj IBAN prostřednictím kontaktního formuláře.

Nákupní košík

×

Product title

1 x 29,95 Kč

Mezisoučet

K pokladně