Vrácení zboží

Moje objednávka nesplnila mé očekávání. Co s tím?

Pro urychlení procesu reklamace produktu(ů) z Vaší objednávky můžete vyplnit přiložený reklamační protokol (PDF).

Uveďte prosím požadované údaje a protokol spolu s fotografiemi poškozených produktů pošlete na email info.cz@bakker.comPokud zboží chcete vrátit, nejdříve nás kontaktujte. Některé zboží není potřeba vracet.

Mám právo na odstoupení od smlouvy?

Obecně platí, že na všechny produkty, které nakupujete online, se vztahuje lhůta 14 dnů po obdržení produktů, ve kterých můžete od nákupu odstoupit. Náklady na vrácení zboží platí zákazník. Před vrácením zboží nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Jak mohu vrátit svoje zboží?

Děláme vše, co je v našich silách, abychom dodali naši slíbenou kvalitu. Pokud produkty neodpovídají svou kvalitou našemu slíbenému standardu, kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře. Náhradu nabízíme ve formě nového produktu nebo vrácením vašich peněz. Žádné zboží nevracejte dříve, než nás kontaktujete.

U položek, které lze vrátit, obdržíte adresu. Vezměte prosím na vědomí, že jste odpovědní za vrácení zboží v původním stavu a balení. Zákazník hradí náklady na vrácení zboží, pokud Vám nebyl nedopatřením doručen jiný produkt nebo pokud nebyl poškozen. Jakmile se nám vrátí zboží zpět, budou vám připsány peníze. Náklady na vrácení zboží zahrneme do vrácení platby za zakoupené produkty.

Tip: uschovejte si fakturu, dokud neobdržíte peníze zpět.
Důležité: zboží by mělo být vráceno do 14 dnů.

Musím něco platit, když vracím zboží?

Pokud se rozhodnete využít práva na odstoupení od smlouvy, náklady na vrácení zboží vám neuhradíme. O Nikdy nevracejte žádné produkty, dokud nás nekontaktujete. K tomu můžete využít kontaktní formulář.

Má Bakker.com službu, která vyzvedne balíček na vrácení?

Zboží není možné se vrátit pomocí pick-up služby. Můžete nám poslat e-mail o zaslání zpět jednoho nebo více produktů. Poté vám pošleme naši adresu (zejména pro vrácení) a balíček odešlete z nejbližší pobočky České Pošty.

Užitečné informace: v některých případech není nutné rostlinu vrátit. Proto vždy zaregistrujte vrácení svého zboží prostřednictvím našeho kontaktního formuláře a dostanete odpověď co nejdříve.

Jaká je adresa pro vrácení balíčku u Bakker.com?

Zboží nikdy nevracejte na adresu, která je uvedená na faktuře, jelikož nemusí jít o správnou adresu. Vždy nás nejprve kontaktujte a my vám poskytneme správné údaje.

Mohu zrušit své oznámení o návratu?

Vždy můžete změnit názor. Odpovězte na přijatý e-mail a tím je možné vrácení zrušit. Pokud platba ještě nebyla provedena, očekává se, že zaplatíte v daném období.

Jak zjistím, zda byl vrácený produkt vpořádku doručen?

Pokud vracíte zboží, vždy zjistěte kód pro sledování zásilky, abyste kdykoliv mohli sledovat její pohyb.

Vrátil/a jsem zboží ze své objednávky, ale neobdržel/a jsem žádnou odpověď. Co mám dělat?

Proces vrácení trvá nějakou dobu. Jakmile vrácení zpracujeme,  obdržíte e-mailem potvrzení. Pokud jste tento e-mail ještě neobdrželi, zkontrolujte složku se spamem. Pokud potvrzovací e-mail nenajdete ani í ve složce se spamem, pošlete nám zprávu prostřednictvím kontaktního formuláře. Vždy pomocí kódu pro sledování zásilky zkontrolujte, že jsme zásilku obdrželi.

Za jak dlouho obdržím peníze od odeslání zboží zpět?

Jakmile jste byli informováni o zpracování vrácení e-mailem a obdrželi jsme Vaše potřebné údaje pro vrácení peněz, obdržíte je do 10 dnů.
Náš tip: uschovejte si své potvrzení o vrácení, dokud neobdržíte své peníze.

Jak se z vrácených peněz odečítají slevy?

Pokud byl v objednávce použit kód poukázky, rozděluje se sleva poměrným dílem mezi jednotlivé položky. Pokud vám budou vráceny peníze za jeden nebo více produktů, dostanete zpět „čistou“ částku, kterou jste zaplatili za nákup. Tj. cena mínus část slevy přiřazená k příslušné položce.

Příklad 1: Objednáváte si dva produkty v jedné objednávce. Každý z nich má hodnotu 300 Kč. Použili jste poukázku na slevu v hodnotě 50 Kč. Pokud reklamujete jednu položku, dostanete zpět 275 Kč (300 Kč mínus 25 Kč sleva přiřazená dotčené položce).

Příklad 2: Objednáváte si čtyři produkty v jedné objednávce. Použili jste poukázku na slevu v hodnotě 100 Kč. Jedna položka má hodnotu 200 Kč (sleva 50 Kč), dvě položky mají hodnotu každá 50 Kč (sleva 12,50 Kč) a jedna položka má hodnotu 100 Kč (sleva 25 Kč). Pokud reklamujete položku v hodnotě 200 Kč, dostanete zpět 150 Kč (200 Kč mínus 50 Kč sleva přiřazená této položce). 

Jak mohu odeslat svůj IBAN?

Své peníze obdržíte obyvkle stejným způsobem, kterým jste platili. Pokud jste platili platební kartou, budeme potřebovat
váš IBAN, abychom mohli peníze vrátit. Abychom celý proces urychlili, pošlete nám svůj IBAN prostřednictím kontaktního formuláře.

Nákupní košík

×

Product title

1 x 29,95 Kč

Mezisoučet

K pokladně